lördag 3 maj 2014

MAYDAYMAYDAY

Har en himla massa bilder från vappenfirandet så det har tagit forever att ens orka lägga in dom i datorn. Förlåt. Men min vapp var precis som en vapp ska vara, rolig och lite yr. Började i alla fall hos Jonski och Riks. 
 Jonski dah blomälskare
Gött
 Skåleri
 Jag trollade fram Linas inte så politiskt korrekta snaps.
 Sen drog vi vidare till Wappenfesten i Teatteri Forum. Då fick kameran stanna hemma.
 Sen blev det första maj och vi var tidiga i parken. Jonski stal ett barn.
 Jag, Jonski,Danne och Riks och min Unicornballong som tyvärr dog i en hissolycka några timmar senare. (Ballongen alltså).
 Woop
 Träffade Martini och Anette som jag alltid gör den här tiden på året.
 Jonski hittade Char
Och Iikka var i sitt esse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar