lördag 18 juni 2011

Presseri

Tillbaka i presstältet.
Det är här nätet finns så här spenderar jag största delen av min tid under festivalen.
Arcaade fire spelade just i bakgrunden och det lät som en grym konsert.

Jag underhåller mig med att konvertera och lägga upp klipp på youtube men nätet är så långsamt/överbelastat att det tar en timme minst per klipp. Så 5 klipp 5 timmar, så här är jag.
Tycker om presstältet annars. Det är inrett i rött plysch och vitt tygtak och röda mattor.

Festivalgänget var på topp innan idag. Drog med dom ut pådansgovet i en klubb. Just det ja, festivalområdet kryllar av klubbar med bra musik. Alla dansar som galningar och stämningen kan inte bli bättre. Kan inte säga annat än att Hurricane är en grym festival.

Stal en hatt av min busspolare Daniel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar