måndag 16 juli 2012

Smått

Den utlovade fantastiska finska sommaren som jag och väderguden kommit överens om har inte dykt upp ännu. Jag kommer förmodligen att vara blekare i slutet av juli än jag var i början. Småtragiskt.
Kanske hudcancern minskar en aning efter en sommar som den här. Sverige är tex efter Australien det landet med mest melanom i världen. Solgalningar.

Är annars på likadant humör som vädret. Är mest sugen på att gräva ner mig i en grop och stanna där i några veckor. Gräver istället ner mig i deckare av Carin Gerhardsson. Sånt.

Lite Bilder från de senaste dagarna här på landet.
 Päronen och knähunden
 kantarellish
 Stora huset som det kallas
 Smultron
 Gäst
 Våfflor
 Med sommar på
And then came the rain....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar