söndag 8 december 2013

Slutlanderiat

Dags att börja dra sig tillbaka till stan. Konstigt att det är sista gången jag är här för i år. Nästa gång jag kommer hit är det januari 2014. Har haft väldens lugnaste helg här. Förutom middagen hos min faster och en del häng med min granne så har jag varit ganska sällskapslös. Vandrade runt på tomten igår och fick underligt nog för mig att bada. Så jag slängde av mig kläderna och hoppade i. Utan bastu. Det snöade och jag tog några simtag och funderade på om jag hade gått och blivit lite galen. Förmodligen.

 Mordorväder
 Jag hittade min rosa mössa från Costo som jag fick när jag lånade ut det här stället för en reklamfilm.
 Hej ljusslinga
 Vattnet har stigit och lagt på sig lite is

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar