söndag 3 juli 2011

So long Finland

Det har hänt en del sen sist. Det har egentligen hänt ganska mycket. I princip allt i mitt liv har förändrats de senaste sex månaderna. Som jag brukar säga till mig själv. Allting sker av en orsak. Nu dricker jag lite rödvin. Har ätit grillat med mina päron och nu ska jag fylla bilen med packning. I morgon tidigt på morgonen tar jag båten till Svea och Hultsfred. Jag kommer förmodligen vara helt superbusy två veckor framåt. Kommer förmodligen ha sjukt kul. Delar med mig av dagens efterrätt.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. I will miss you! Mitt söta svenska solsken / A.O.

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar