fredag 11 mars 2016

Soleriet

Det är fredag och Milla har Cone of Shame på sig och jag dricker kaffe framför mitt hemmakontor. Hinner inte springa in till Alexandersgatan (kontoret) idag. Har massa smågrejer att fixa plus att jag måste köra ut Milla till Esbo så småningom och därefter checka in på Silja Line. Jo, ni läste rätt. Vi ska på kryssning. Aldrig förstått mig på människor som åker på kryssning förutom just nu då när vi själva ska på en. Men nu åker vi tillsammans med min kompis och hennes barn och barn gillar ju kryssningar. Har jag hört. 

Annars har jag svinont i rumpan. Resultatet av att hänga med Tinnis och rida häst en gång i halvåret. Borde hända oftare så att mina rumpmuskler inte dör varje gång. 

En annan sak är att solen skiner idag och med solen kom min blogglust tillbaka. Så hej!
 Fick tulpaner av niki på kvinnodagen. Oavsett vad folk nu tycker om att "fira" och få blommor och grejer så blev jag i alla fall glad för mina blommor. Blir glad för blommor oavsett när jag får dem. 
 Dogeliito börjar tröttna på att vara en fåntratt. Det kan man förstå. 
Min favorit Marc Jacobs Rain är tillbaka på maknaden. LYCKAN! Min enorma flaska som jag dagligen använt sedan 2012 höll på att ta slut. Sen dök Tinnis upp med den här! Lycka!

Plus, att jag nu testar Balmains inpackning. Tröttnat på att frisörer klagar på att jag förmodligen inte ens vet hur en inpackning ser ut. Nu så alla anklagande frisörnissar här har ni ett bildbevis. 

1 kommentar:

  1. Haha, jag blev faktiskt glad över att min bf uppmärksammade det faktum att det var kvinnodagen. Men rage:ade på kvällen över det allmänna problemet i blommor/att fira ;) Sen förstår jag inte heller grejen med att "jaha och nu är resten av dagarna männens dagar" - det är väl inte det som det handlar om heller...

    Anyway, så fint och vårigt med tulpaner! Och, jag har merely kryssat i egenskap av att ta mig mellan Sverige och Finland och inte för nöjets skull - men det skulle nog vara mysigt med en lyxigare hytt och lite middag osv ;)

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar