lördag 15 juli 2017

Ingåeriet

Hejsan hejsan! Hamnade på Kuudes Linja igår med Sabbe och Karro efter en AW i rödbergen. Var med andra ord lite åt det slitnare laget imorse men ändå i helt okej skick. Var såpass vuxen att jag promenerade hem med Tunturin innan klockan slog två. Lärde mig häromdagen att det ska vara olagligt att cykla när man är lite på lyset i Finland? Hade faktiskt ingen aning om den saken, cykla från baren har alltid varit självklart för mig.  

Idag styrde jag lillbilen mot Ingå för att fira lördag med min pappa. Vi åt svensk falukorv med nypotatis och delade på en flaska rött i trädgården. Så himla fint. 


 Pappa har köpt nya trädgårdsmöbler från ikis. 
 Caprifol är väl något av det absolut finaste med sommaren?
 Jag blev lite blondare igår. Blev även med en sprillans ny GHD plattång. Allt för håret.
 Har även köpt nya vinglas från Ittala till landet. Älskar dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar