lördag 10 mars 2012

Relax

Jag och skurk-hunden har tagit bussen till Ingå för traditionellt slappande på landet.
Milla behöver springa av sig lite och jag behöver raka motsatsen.
Långa sovmorgonar, bokplöjande och emellanåt lite pulsande i snön.

Hade jag ens försökt göra baren den här helgen hade jag förmodligen inte klarat mer än till elvatiden.
Sen hade kroppen sagt stopp. Så istället satsar jag på det mogna alternativet och njuter av lugnet.

Igår kväll läste jag ut Zlatans bok och jag måste säga att jag gillade den. Jag som har zero intresse av fotboll uppskattade att den var skriven så att även noobies som jag får chansen att förstå fotbollsvärlden.
Fascinerande. Killen kanske inte direkt tillhör den ödmjukaste skaran på jorden men åtminstone så står han för det. Jag gillar människor som kör sitt eget race. Som tror på sina drömmar utan att ha läst alkemisten.

Internet här är 90-tals långsamt. De här två bilderna tog 1h och 48 minuter att ladda upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar