söndag 1 april 2012

Fool me

Jag är lite besviken. Jag har inte blivit lurad en enda gång idag.
Vid en tidpunkt trodde jag faktiskt att jag höll på att bli lurad, men det visade sig bara vara en mycket absurd sanning istället. Väntar fortfarande med iver på att någon ska riktigt grundlura mig. Inte ens tidningarnas lögner har jag råkat ut för.

Nu vill jag råka ut för ett klassiskt aprilskämt. Vad som helst.

- Att Eurovision Song Contest är inställt
- Att Kungen lärt sig stava
- Att Grekland gått med vinst
- Att Jörn Donner bytt namn till Björn Donner
- Att Birro äntligen bestämt sig för att vara tyst.

Vad som helst.

4 kommentarer:

  1. Vi åker till Usa istället. Finlandsresan inställd.

    SvaraRadera
  2. Åtminstone nice try för att göra dig glad!

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar