onsdag 23 maj 2012

Lördagen en onsdag

Bättre sent än aldrig som jag brukar säga till mina lärare. Här kommer lite kalasbilder från Jonskis födelsedagskalas i lördags. Det sista kalaset i Jonskis kämpä i Tölö innan hon flyttar söderut (Ulrikasborg). Tragiskt nog tog det mig ca 45 minuter att ens hitta dit. Turistkänslan slog mig brutalt i hjärtat och jag fick snällt erkänna att jag var en vilsen liten dåre. 
Jonski bjöd på Cuba Libre och pastasallad. Efter detta for vi vidare till Nylles lokaler på kaserngatan.
Födmodligen en av de roligaste utekvällarna jag haft på länge. Fler födiskalas till folket.
(Tips om du vill bli kommunpolitiker).
 Ballonger och flickor
 Pumeriet
 Lellu har något viktigt att berätta
 Jag med mitt fantastiska blåmärke, den livrädda Puman och den citronbärande Yppis
 Födelsedagsbarnet och Natte.
 Cuba Libre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar