lördag 22 december 2012

Flygresan


Har landat i Värnamo efter en kort flygresa. Checkade in Milla som bagage och patetisk som jag är tyckte jag att det var skitjobbigt. För första gången la jag märke till alla ljud planet gjorde. Blev nästan sur varje gång planet svängde vad jag ansåg "onödigt skarpt". Väl framme fick jag vänta en halvtimme på att få Milla. Vi har åtta stycken som alla satt och väntade på vår hundar från olika delar av världen. När jag till sist fick Lillisen var hon sjukt stressad. Fick riktigt dåligt samvete. Men som hundar oftast gör så lever dom i nuet. Hon blev glad att se sig och överlycklig av att se pappa som mötte oss i Köpenhamn. Sen sov hon hela bilresan och fick massa presenter när vi väl kommit fram. Så nu är hon glad. Jag är glad. Skönt.

Hade en mysig familjemiddag innan vi syskon hade ost-och-vin-kväll hos Micke. Så roligt att se alla.
Nu sömn. Imorgon ska vi till Jönköping och jag ska prova ut nya glasögon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar