fredag 15 november 2013

Fredagslistan

Haft en bra vecka hittills?
Helt okej. Uppdaterade min privata mac  från mountain lion till OS maverick och har sen dess haft problem med mitt hemma-wifi. Många timmar framför skärmen och en hel del svordomar har den lilla uppdateringen kostat mig.

Vad gjorde du igår?
Jag jobbade. Efter det var jag på Slush som var helt fantastiskt. För min del kan det få vara Slush varje dag. Träffade så många intressanta människor och blev så inspirerad att jag nästan kände mig som en kreativ individ igen. Mer sånt åt folket. Efter det var jag på ett möte innan jag skuttade till Muru och blev bjuden på en fenomenal middag. Extremt lång torsdag med extremt varierande innehåll. Fun.

Idag då?
Jobb. Därefter ska jag kanske se Jonski en trudelutt, efter det kommer pappa till mig på dinner och efter det får jag lite se hur det exakt blir.

Inte för att tjata. Men imorgon då?
Lördag. Bal. Har till och med tränat på att dansa vals med Tinnis. Patetiskt.

Vad ska du ha på dig?
Balklänning såklart. Roberto Cavalligrejen.

Favorituttryck just nu?
Snowball´s chance in hell..

Tvärtom. Uttryck som du hatar?
Börjar du en mening med "Lina, jag har tänkt lite" samtidigt som du snurrar med din hand i luften kommer jag förmodligen inte att gilla fortsättningen.

Rekommendera något roligt?
Kanske den här artikeln eller den här och sen den nya Clas Ohlson-katalogen som toalettlektyr?

En bra fredagsfilm?
Ingen aning. Känns som om jag inte hunnit se något spännande. Skulle vilja gå på bio. Kanske det blir söndagsbio?

Ett bra fredagsvin?
Mud house. Love it.

Fredagsmottot?
Har ett visitkort på mitt skrivbord med texten "Anything you see can be yours". Kör på det.

Vad ska du undvika i helgen?
Att ramla från en scen och sy ett till finger.

Fredagslåten?
Kim Cesarion- Brains out.



Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar