onsdag 8 juni 2011

Since last time

Kommer nu att blogga utan vara fina svenska bokstaver. Det beror pa att jag befinner mig i Paris och orkade inte slapa med min mini utan plagar istallet min systers mans dator.
Sa vad har hant sen sist?
Jag har varit pa Monkis fest, och tva 30ars fester och nu har jag landat i paris.
Jag har dessutom flyttatb ut till Inga, var jag bor nu. Nar jag val ar i Helsingfors sa guidar jag runt Amerikaner. Nej inte med flit. Dom dras till mig som flugor till bajs. Jag ser tydligen ut att veta var saker och ting finns i staden. Jag sjalv gar helt in for rollen och hittar mig sjalv fem minuter senare pa en helt annan plats an var jag hade planerat tidigare.
Jag kanske inte hittar overallt men jag kan till skillnad fran amerikaner lasa kartor.

Well, har kommer lite pics.

                                                               Flyttade till Inga

                                                                      Monki#Weekday

Vann dessutom en hatt pa kortspel


                                                               80-tals gym party



 Paris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar