torsdag 16 juni 2011

About me!

Borde kanske presentera mig lite närmare nu när jag ska använda min patetiska blogg för Hulteri.

Lina heter jag, 22 år gammal men ljuger ibland om att jag är 21 (skämt åsido).
Kommer från den lilla kyrkostaden Värnamo i Småland men har bott i Helsingfors (Finland) sen december 2008 där jag studerar Arts Management (Kandidat) på Yrkeshögskolan Novia.
Jobbar för Hultan den här sommaren och hjälper till med allt möjligt (mest PR) och kommer hänga i Hultsfred två veckor i Juli. Kanske vi ses där? Yeeeey!

Just nu är jag på väg med Festivalbussen till FKP Scorpios moderfestival Hurricane utanför Bremen, Not bad?.
Jag ska blogga, videoblogga och uppdatera er med allt som händer.
Det blir lite som The Hills fast med bajamajor. nja inte riktigt (festivalgänget såg lite rädda ut när jag sa det, men sen sa jag att jag sätter ingenting som får deras mammor att skämmas och då andades dom ut.)
Ni kommer dessutom få se en hel del av mig och jag hoppas att jag inte kommer att göra bort mig alltför mycket. Ska försöka att strunta i all finsk slang jag samlat på mig de senaste åren så ni förstår vad jag säger så att det inte blir som på Teknikmagasinet innan idag "Har ni en mokkola?" och sen så skrattade dom obarmhärtligt åt mig innan jag insåg mitt finska misstag "Sorry, mobilt bredband menar jag såklart.



 Jag i Paris för några dagar sen och Nej, jag har ingen aning om vad jag gör med min hand :)


 Well!
Lets´s have some fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar