måndag 23 januari 2012

Lördagen

Erkänner att jag lite slappat med bloggeriet, Sorry.
I lördags var jag hur som helst på Annikas supriseparty på Siltanen som var himla trevligt. 
Annika blev verkligen överraskad och det var kul att se henne bli så glad.
Vid tolvtiden åkte jag hem men smsade med Yppis och råkade hamna på Smör (Glöd).
Jag hade inte träffat flickorna på evigheter så det var prima. Förutom att det var något underligt fel på Smör. Jag har spenderat många lördagar där det senaste halvåret men i lördags var det helt annat.
Det var på riktigt första gången jag kände mig gammal där.
Yppis och mitt samtal om det hela summerar stället och kvällen ganska bra.

Jag: Det är verkligen konstigt här ikväll..
Yppis: Ja, alltså okända människor försöker prata med en.
Jag: Ja, det är himla underligt att okända människor försöker prata med en i en bar.......
Yppis. Precis, så inte Glöd.

Siltanen
 Sabbe och Annika

 Jag och Yppis
Ama och Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar