tisdag 3 juli 2012

Dagens

Har spenderat dagen i solen. Kort sagt.  Försökte förklara för min systers Kanadensiska/Rumänska pojkvän om hur mycket soltimmar jag har att ta igen. Att skandinaver fungerar som ekorrar som samlar på sig solvitaminer för sju månader i mörkret. Patetiskt ansåg han vilket han förmodligen har en poäng i.

Utöver denna bravur har jag grillat med familjen och värmepistolerat en gammal bänk från färg så att det blev nästintill träskrapad. Lite händighetspoäng fick jag av den sessionen. Ringde även Antonius som fyllde trettio år och sjöng obehagligt falsk. Men jag sjöng i alla fall, alltid något.
 I morgon är det tisdag för er semesterfirare som inte visste det.


 Grilli´n and chilli´n
 Syster lagar mat
 Tadaa
 Bänken var röd nu blev den trä. Back to basics.

 Otroligt obekväm ställning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar