måndag 15 oktober 2012

Jonskieri

Har jobbat elva fabulösa timmar idag. Är lite småtrött men har lovat mig själv att inte powernapa utan att istället gå och lägga mig i tid som andra vuxna människor. Jonski räddade mig en stund genom att komma hit och underhålla mig över grönt te.

Har även fixat flygbiljetter till Sveariket. Anländer på torsdag eftermiddag och stannar till måndag. Underligt att åka dit igen när jag just var där. Men ska bli skönt att få tonvis  med mammakramar. Får lite dåligt med med sådana nu för tiden.
Alltså jag vet inte hur det är med er? Men när jag har tränat ser jag ut som en mentalt ostabil indian.
Jonski har just varit på en hård gym-workout och ser för sjutton helt snygg och normal ut. Vet inte om jag tycker att det är riktigt okej.

2 kommentarer:

  1. Det tog två månader, tänkte just idag på hur förstörd jag förr såg ut efter att ha sprungit 5 km. Träna träna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot den framtiden. Om sisådär 200 år:)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar