fredag 8 maj 2015

En gång i veckeriet

Solen skiner ute och det är fredag. Skickade iväg ett nyhetsbrev till ett antal tusen personer där jag meddelade att det bara är fredag en gång i veckan. Kändes stabilt. Bra att ha en arbetsplats där man får vara sig själv. Känns ganska hälsosamt. Min mamma fyller dessutom 61 år idag så grattis till henne. För ett år sen var vi i Hamburg och levde rövare. Vill åka dit igen då det helst inte regnar hela tiden

Blir nog annars en lugn helg för min del, får Milla idag från mitt ex så med tanke på hennes intressen ramlar vi kanske ut till landet så småningom. Borde klippa gräset. Är lite deppig för tillfället så tror det är bäst att ta det lite lugnt. Hatar att ha ett distansförhållande just nu. Skulle vilja spränga bort Sverige så att avståndet blev lite mindre. Okej det var kanske att ta i lite. Särskilt med tanke på mitt medborgarskap. Men antar att ni förstår känslan.

2 kommentarer:

  1. Spränga bort Sverige. :D Haha! Förlåt att jag skrattar i din misär. Kan bara föreställa mig hur jobbigt det måste vara! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know. Kanske en dålig idé det där med att spränga bort sånt man inte gillar. Brukar inte fungera så bra för personer med liknande intressen :)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar