måndag 23 maj 2016

Glad i Ingåeriet

Sommaren har officiellt börjat. Bevis för detta påstående är:
  •  Min pappa och syster har landat i Ingå för sommaren
  • Det är varmt ute, woop
  • Jag har tvättat håret i havet idag och simmat runt. Ja, utan bastu. 16 grader.
  • Bryggan är nästan ute och allt är grönt
Åkte alltså till Ingåeriet i eftermiddags för att hänga med min pappa och syster som just anlänt från grannlandet. Produktiva som de båda är har de redan lyckats klippa gräsmattor, plantera om i kryddlandet och bygga bryggor. Själv satt jag på en stol i solen och funderade på att jag borde gå och köpa en ny bikini. Hej ångest. Nåja, värre saker har hänt. 

 Milla är liiite nöjd över allt äntligen få gå på sommarbete
 Systern rensar ogräs

Älskar när äppelträden blommar. Man få en sån bröderna lejonhjärta feeling.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar