lördag 3 december 2016

Parkeringeriet from helleriet

Jag och Niki singlade slant igår och vem som skulle få dricka vin och vem som skulle få köra. Jag blev såklart chauffören fast jag ändå är den av oss som uppskattar riktigt bra vin sådär extra mycket. Men nej. Där satt jag och smuttade på ett glas cava och tänkte att det är så här det känns det att vara preggo. Nåja, sällskapet var i alla fall himla trevligt så vi blev kvar till halv ett. Enda problemet med den saken var att vårt jäkla p-hus hade stängt så vi kom liksom inte in där. När man parkerar i Kampens köpcentrum så kan man tydligen parkera på forums sida och den sidan gick inte alls att komma in i från kampen. 

Efter ett massa frågande, ringande, vandrande runt där vi bland annat försökte ta oss in bilvägen så lyckades vi två timmar senare ta oss in för att leta efter vår bil. Vi var med andra ord inte hemma förens fyra. Note to myself. Aldrig mer. Var så arg att jag nästan höll på att börja lipa. Nykter, trött och svinarg och väldigt gråtig. Niki var också arg men inte lika nykter. Skulle vilja hålla en kurs för Q-park om kommunikation. En lång kurs hur man pratar med sina kunder. Så svårt kan det inte vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar