fredag 5 maj 2017

Friday I´m in loveriet

Hej från Kaitholmen (Korpoström). Här hänger vi på Nikis lande för första gången iår och har just ätit allt det där skojiga vi slängde på webern. Nu dricker vi rödvin medan jag tjatar på Niki om att vi ska spela monopol, men sorgligt nog vill han inte spela monopol med mig längre eftersom jag alltid vinner. Att jag alltid vinner är i och för sig helt sant. Jag hittade min taktik som tolvåring och har inte förlorat sedan dess, hehehhehe.  Med tanke på att det här är fjärde året jag och Niki hänger här på Kaitholmen ihop har han hunnit lära sig. Monopol och jag är lite som den där svenska sången "Vi var oslagbara........" med Niklas Strömstedt. Ni vet. Äh glad fredag på er.  








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar