söndag 28 augusti 2011

Som att orientera

Tänka sig att jag har nu haft min första vecka på "Min Morgon".
Det har gått jätte bra. Tidiga morgonar, roliga människor och intressanta gäster.
I fredags testade jag även på surströmming (never more), vidrigt.
Sen hade vi öppet hus i studion under konstens natt och därefter försökte jag gå ut och fira.
Det gick egentligen inte alls, somnade vid tolv och var helt slut.

Igår hamnade jag på en fest här i Ingå, på en ö tillsammans med min fina vän Ylva och annat skojjigt folk.
Fick massiva protester av min pappa och syster när jag skulle åka, där de sort of ifrågasatte mina sjökortsläsningskunskaper. Men här är jag, alldeles levande, oskadd och semistolt över mig själv.
Hate to say I told you so:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar