onsdag 10 augusti 2011

Take me back to school

Jag är på konstigt humör. Underligt humör. 
Det hände så mycket på en dag att jag fick upp adrenalinet en aning.
Allt ska alltid hända på en gång i mitt liv. Det är i och för sig trevligt. Men allt dåligt händer på en gång och allt bra händer på en gång. Tycker att den där Jesus skulle kunna sprida ut lite på det hela.
Skulle kunna göra upp ett schema åt jesus att när det passar sig. Men kanske han kör på det där med att testa en för att sen belöna när man gör bra ifrån sig. Lite som klassisk hunduppfostran.


Så vad hände idag?

  • Fick nytt jobb på TV
  • Bilen dog
  • Trevlig lunch
  • Min bror överger Frankrike
  • Bilen vaknade
  • Flowformation
  • Bubbel
Dessutom fick jag någon form av vardagslängtan och hamnade i skolan.
Saknar mitt strukturerade vardagsliv. Lägenhet, skola, jobb, afterschool-öl och sötvattenhår.

Nu är jag jätte underlig och lägger ut en bild på min toalett. Förlåt.


1 kommentar:

  1. De flesta dagar händer absolut ingenting märkvärdigt alls. Och inget värt att minnas. Och ibland händer alldeles märkvärdigt märkliga fantastiska saker som fastnar i minnesbanken. Livet är fantastiskt!

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar