torsdag 11 oktober 2012

Mo who?

Okej. Det blev inte Haruki Murakami den här gången heller. Kan inte Svenska Akademin tycka som jag för en gångs skull? Vi var inte alls överens om Tranströmer heller.  Poesi och jag har i och för sig aldrig riktigt gillat varandra. Jag är för mainstream för dikter och dikterna är för kliché för mig. Men å andra sidan kanske Haruki Murakami får det nästa år? Vem vet?

Tänker ta en extremt lugn helg med start från i morgon. Behöver chilla lite. Kratta löv, plugga och andra ålderdomliga sysslor som förmodligen kommer att få mig att må som en nyponros. Det har kanske varit lite väl mycket skuttande på diverse dansgolv den senaste tiden. Times like these.
Skutteliskutt

2 kommentarer:

  1. Kan vi ta höstchill med vin och dinner typ någon lördag till söndag på ditt lande? Sku vara så mys! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes. Borde fixa ihop ett litet fbevent och se vem som vill komma med :)

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar