måndag 15 oktober 2012

Random


  • Tillverkade smart nog ett halsband av mina förrådsnycklar som aldrig kom med hem efter en kväll på Ursula. Har därför ägnat kvällen åt att försöka bända upp förrådets hänglås med olika hårspännen (har helt tydligt tittat på för många TV-serier). Slutade med att jag sågade upp det och kände mig som en kriminell nisse med dålig smak. 
  • Tinnis åkte till Sydamerika idag och är borta i över en månad. Saknar redan den pajasen.
  • Varje gång jag känner att jag behöver lite extra självförtroende oftast vid riktigt jobbiga situationer så upprepar jag alltid högt för mig själv "Confidence Cohen". En quote från första säsongens OC. Fruktansvärt patetiskt, jag vet. Men det funkar varje gång.
  • Har blivit beroende av podcasts sådär 10 år efter alla andra.
  • Har lovat en vän att ställa upp i någon form av intervju och berätta om "Mitt nordiska liv". Får se hur det går.
Yes.

1 kommentar:

  1. Ja, man blir ju som man umgås heter det väl.. ;) Jag saknar dig<3

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar