tisdag 1 april 2014

Torrteriet

Mitt aprilskämt tidigare idag var kanske inte direkt världens roligaste. Men min humor nu för tiden är ungefär lika torr som en svensk bastu i ett kommunalt badhus och det var väl egentligen det enda jag kunde komma på att "skämta" om. Hade kanske inte förväntat mig massa samtal och sms från folk. Tänkte kanske att dom lite lätt skulle se igenom det hela. Nåmen. Skit samma. Jag ska inte aprilla mer utan sparar alla dåliga skämt till nästa år.

Var hur som helst på inspelning idag för ett klipp med Krista Siegfrids. Jag spelade nyhetsankare från SVT och klippet lär komma ut senast på fredag. Lite knepigt var det att få ett manus på engelska som jag själv fick översätta till svenska och därefter använda det utan att egentligen ingen förutom jag själv förstod vad jag sa. Svårt att få feedback på det. Makeupartisten saknade dessutom hårgrejer så mitt nyvakna hår såg lite lätt andravärldskrigiskt ut. Försökte väl skoja till det lite tafatt med ett hårspray. Men kanske det blev bra, kanske inte. Time will tell.
Hängde sen i hundparken
 och promenerade som vanligt förbi det här huset i Eira. Lika övergivet som förfallet.
 Tydligen så är det fast i en familjefejd. 
Så synd.
Yes. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar