onsdag 20 augusti 2014

Paradiseriet

Hösten där man inte kan gå och lägga sig innan klockan tolv och man sett senaste avsnittet av PH har börjat. Tankar om Paradise Hotel so far. Deltagarna är nästan värre än förra året. Här har vi ett gäng unga typer utan någon form av verklighetsuppfattning. Ändå älskar jag det. I går kväll när deltagarna skulle gifta sig var jag lite konfunderad över att inte en enda av de ursprungliga killarna lyckades få sin kostym att sitta ordentligt. Till skillnad från de nya nissarna som lyckades helt. Måste ju ha varit en stylist som fixat det sådär? Så att de gamla nissarna såg helt bortkomna ut och de nya som James Bond?

Men bra repliker från kvällen

"Ah skit, ska vi skriva något? jag har typ inte skrivit något i mitt liv" Kille 22 år.
"Gud, han är så smart! han vet typ hur många som bor i typ Bangladesh. Jag vet inte ens vad Bangladesh typ är" Ulrika 20+
"Jag gillar korta tjejer, som en liten trofé som man kan bära runt på" Snyggerik typ 21 år.

Bra där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar