tisdag 9 december 2014

Hej

Milleriet är helt okej. Hon är i Sverige med föräldrarna och är pigg och glad. Hon har varit en aning skendräktig och svullen vilket gjort att man måste avvakta med operationen. Sen blir hon kvar där med mamma och pappa och får sjuksällskap när hon är nyopererad. Bättre att göra det där än här. Vet nämligen inte hur gångbart "vård av sjuk-hund" är i Finland. Men det blir nog bra. Juvertumörer är tydligen vanliga även om det för mig var en ganska sorglig nyhet.

Jag åker först till Värnamo 25.12. Innan dess ska jag till Norge och Båstad. Inte helt lätt att vara på flera ställen samtidigt. Skulle behövt det där polyjuice-elixiret nu men har fortfarande inte fått mitt brev från Hogwarts. Mycket oförstående på den punkten.

Annars hej igen. Min mamma frågade mig häromdagen om jag helt slutat blogga. Nej det har jag inte. Jag behövde bara en paus. En liten semester. Dessutom ska man aldrig blogga när man är på mordorhumör. Då får man bara bloggmorkkis och det rekommenderar jag ingen.
Starbucks hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar