fredag 14 augusti 2015

FLOW+FLYTTeriet


Vi har packat ihop i princip allt i min lilla lägenhet. Fyllt sakerna i den budgetversion till lådor normala människor kallar ”bananlådor”. Vi får nycklarna 17:30 ikväll och börjar därefter flytta över saker. Sen ska jag på Flow med Y en sväng om. Kolla in Major Lazer och dansa lite. Därefter komma hem till en ny lägenhet och fixa lite där. Har Flowklädkris. Vet ni vad nissarna där har på sig? De är oftast helt superfashion. Fördelen med att jobba på festivaler är att man aldrig behöver se ut som besökarna. Nu är man besökare och jag kommer att se ut som kusinen från landet. Skulle möjligtvis kunna ha något snyggt i min garderob. Men det tog mig ca 30 min att ens hitta ett par trosor i all packning imorse. Väldigt dåliga odds för att hitta superdupercoola kläder med andra ord. Oh well. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar