fredag 6 november 2015

Humlegårderiet

Hej från Birger Jarlsgatan 29. Här bor jag i ett dygn med utsikt över Humlegården. Var möjligtvis nära på att missa mitt flyg imorse men det börjar mer kännas normalt nu förtiden. Kommer alltid i sista sekunden till boardadet och får alltid de där blickarna som säger "Skärp dig för fan". Men här är jag. Var just på en lång lunch på East med en affärsnisse, gillar verkligen East. Nu chillar jag en liten stund innan jag ska på ett företags inflyttningsfest (80 meter från hotellet). Efter det ska jag träffa två av mina bästa vänner och försöka gå och lägga mig i tid. Bokade ändå flyg hem klockan åtta på morgonen. Bra där.
 Ett höstigt Humlegården
 Det mycket Kungliga Biblioteket (superkungligt)
 Mera marmor
Och mitt jobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar