onsdag 18 november 2015

Skannoeriet

Var på det lilla eventet på Skanno igår tillsammans med de här damerna och Niki. Efteråt gick vi till Shanghai Cowboy (Niki gick hem) och åt mat med massor av koriander på. Jag som verkligen hatarhatarhatar koriander tyckte ändå att det var helt ok. Bestämde mig till och med för att äta koriandern och inte ens kommentera den. Oh well. Kanske inte helt min grej men jag fick ändå vuxenpoäng som åt något jag avskyr. Huvudsaken var ändå det fabulösa sällskapet. Det kunde jag verkligen inte klaga på. Kul att se pinglorna. 


Fint det där med att Niki gör movember. men fy vad jag saknar hans skägg. Är inte så förtjust i tusenfotingar :)

2 kommentarer:

  1. Alltså jag förståååår inte grejen med att ösa koriander över maten? Det är så få som verkligen gillar det? Men jag brukar försöka tänka lite som du, att jag ska bara äta det och sen tillslut kanske lära mig att tycka om det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Så svåårt. Men kanske vi växer in oss i det? Vem vet? :D

      Radera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar