fredag 13 november 2015

Slusheriet

Slushade en liten stund igår. Såg ungefär 10% av vad jag gjorde förra året. Hade inte riktigt energin, koncentrationen eller framförallt tiden att slå mig ner en längre stund och bli inspirerad. Annars älskar jag Slush. Tycker att det är ett fantastiskt evenemang med häftiga föreläsningar och dessutom älskar jag att vandra runt i dessa nattklubbsbelysta lokaler. Hittade även Jonski på en rad vid Silver Stage och satt där tillsammans och tisslade och tasslade till rösterna av Jyrki Katainen, Jan Vapaavuori och Jonskis chef Micke Packvalén.

På kvällen åkte jag och Niki tillbaka till Böle för Supercells Afterparty. Hela kalaset hade som vanligt förvandlats till en stor nattklubb där allt är gratis. Vi hängde kvar till midnatt innan vi stökade in oss i en uber hem. Ikväll ska jag egentligen också på en jobbrelaterad fest på G18 men med tanke på att jag redan har gått på två sådana den här veckan tror jag faktiskt inte att jag pallar en till. Vill helst av allt köra mjukisbyxor i soffan till en hjärndöd klichéig film. Har ni tips på sådana så ja tack! Har tyvärr redan sett alla avsnitt av Bachelor hittills, annars hade jag föredragit ett maraton av det. 

Googledude


Jyrki (Finlands fd Statsminister), Micke och Jan
Smuuuuuleriet
Var superfin i sin lilla päls
Hade aldrig förstått vart man ska ta vägen om de inte hade skyltar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar