måndag 23 maj 2016

En helgeri

Helgen är över och jag gör en Sandra Beijer och sammanfattar hela kalaset. Inte för att vi egentligen gjorde något exraordniärt. Snarare var det en av de mysigare helgerna vi haft på länge. Så här bilder hej. En del från min numera lagade iphone och en del från min systemis. Ni lär säkert se vilka som är vilka :)
Vi började frredagen med AW på Holiday med Nikis familj. På bilden ser ni mina svägisar (Nikis systser Hanna plus Nikis brors fru Linda). Bra kvinnor!
Efter en matvända återvände jag och Niki tlll Holiday för att träffa lite vänner
Vilket vi gjorde. Jonski fyllde dessutom nästan år och det måste firas.

 Sen blev det lördag och frullen var semiambtitös 
 Sen lagade vi en vegansk matsäck och bjöd Nikis mamma på picknick i Brunssan
 Milla vandrade mest runt och letade efter pinnar
 Vi drack såklart rosé
På kvällen åkte vi till Nikis systers hus på Skatudden med delar av Nikis familj. 
 På söndag var det puppy parade i Brunnsan. Väldigt intressant
På kvällen såg vi hockeyn hos Skebe efter en sväng på en tapasresturang. Ingen vinst där inte. Sen blev det måndag och där är vi nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar