onsdag 11 maj 2016

Jonskieriet (smuleriet)

Cyklade till Brunakärr och Jonski igår på sallad och balkonghäng. Sådär en sommartisdag till ära serverades gintonics på balkongen därefter en fashion sallad och rosévin. Y som också var där hade jag inte sett på en evighet så det var superkul att se henne igen (komiskt nog bor vi på samma gata men ses ändå aldrig). Jonski och jag såg för övrigt likadana ut med vita t-shirts, jeans och rödbruna kroppar. Så fort solen tittar fram tänker vi likadant "CATCHA". Hehe. 

Efter årets första längre balkonghäng cyklade jag hem igen vilket gick mycket snabbare än ditvägen då jag insåg att man visst får cykla längs med mannerheimvägen och inte behöver göra alla de där galna skogsbackarna som jag kämpade med på ditvägen. 

Nu ska jag ut med Milla innan jag cyklar till jobbet (måste passa på i det här vädret). Ikväll ska jag och min nya kollega Sara på hockeykväll med en av våra största samarbetspartners. Ska bli himla trevligt. Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket om hockeyn men det finns mat, drinks och takterass. Yepp. Så på väg dit. 
 Sallad
Jonskieriet
 Älskar GT:s. Något jag tyckte var surt som yngre är numera världens fräschaste
 Vilket Y inte riktigt håller med om
Ludiiii
Balkonrosé på en tisdag. Hej sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar