måndag 31 juli 2017

Semesteriet

Vi är alla här nu. Eller ja, min moster åkte hem samma dag som min bror med familj kom hit. Så här är vi nu. Jag, mina båda syskon, mamma och pappa och min brors flickvän med barn. Fullt ös. Har även hunnit hälsa på Nikis familj i Snappis, gå på party på Sågen (stängde stället) och har även kört hem båten halv tre på natten från drinks på Degerö. Bra semester på gång här. Har semester veckan ut sen är det slut på det roliga. Fint så. 




 Min syster har bygger ut trädgården för varje år. Trädgårdsmästarinnan
Mamma och moster
 Jag har kört med trimmern idag. Supertungt.


 Syster
 På väg på drinks i Barösund

 Den här skärgården <3
 Den här typen. Tänk att det här är vår fjärde sommar tillsammans <3
 Middag hos grannarna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar