fredag 3 november 2017

Bästa veckodaneriet

Herregud det är fint väder ute idag. Tyckte så synd om mitt ena träd häromdagen när det tydligen ska stå "soligt" och så bor det i Finland i november. Som upplagt för en förtidig död. Men idag är solen här och Milla och jag kontorar. Milla tvingar snarare mina kollegor att kasta boll till henne och jag försöker förstå mig på ett längre kontrakt. Inte min kopp te precis. 

Efter jobbet sticker jag snabbt hem och hämtar bilen sen åker vi till Ingå över helgen. Har knappt hängt där sedan början av september. Ska bli kul med en helhelg med Niks och Mills. Tänk att för ett år sedan flyttade vi dit på heltid för tre månader i väntan på att få vår lägenhet. När vi väl flyttade därifrån hade vi nog fått en Ingå-överdos och behövde verkligen stadstid. Det är faktiskt först nu vi båda känner att vi är botade. Ska även komma ihåg att ta med alla saker jag lånade därifrån till förlovningsfesten. 


Älskar mitt hörn på kontoret. Så soligt och grönt. 

Ps. Hanna (Nikis syster) och Andus hus är nu till salu. Kom och köp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar