måndag 29 januari 2018

Mondaymonday

I lördags efter att jag landat och min gulliga man hämtat mig åkte jag direkt iväg på fest i Ulrikasborg tillsammans med Sabbe. Minglade loss, och hamnade efter att grannarna klagat på Kalle. Har aldrig varit på Kalle en lördag tidigare men måste säga att det inte var lika hemskt som torsdagarna. Vandrade därefter hem och sov. 

Den här veckan består av nytt jobb på jobbet. Har numera en ny titel. Igen. Här händer det grejer.  Utöver nya utmaningar ska jag fixa på mitt sidoprojekt och försöka få klart så mycket som möjligt. Har även en lunch med Jonski, en middag på Gajjin, lunch med min svägis och middag med Tinnis/Nici. Överväger även att jobba en dag hemifrån=Ingå.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar