söndag 21 januari 2018

Sunnuntaieriet

Söndagen har varit lite av det lugnare slaget. Hade egentligen tänk Ikea mig lite men orkade inte ta mig dit. Hade superroligt på 30-årsfesten igår och dansade med Sabina till stängning. Festen var i Vita salen vid Senatstorget, hade ärligt talat ingen aning om att det där stället även är en nattklubb på helgerna. Där lärde jag mig något nytt. Kul. 

Ikväll woltade jag och Niki pizzor och nu hänger vi med Netflix och filmen Zodiac. Tänk att jag som singel i min minimala etta hatade söndagarna eftersom jag alltid kände mig så ensam. Nu för tiden tycker jag att söndagarna är fantastiska. Det finns ingen press på att göra något eller ens ta på sig normala byxor. Sköhööönt. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar