fredag 8 september 2017

Grekeriet dag 1

Här är vi nu. På Korfu. Det är så fiiiint, allt är så fiiint. Eftersom Niki jobbar för Tui (vet inte om jag sagt det tidigare) så förvandlades rummet vi bokade till ett rum 2.0. Plus att det levererades skumpa, gratis middagar, spa vouchers och allt annat roligt till oss. Vi har det med andra ord bra. Några failures som vi än så länge stött på är väl kanske det där med att Niki glömde packa med sina badshorts och att jag glömde Kugges bok hemma (som jag fanimig sparat till den här resan). Oh well. Niki köpte badshorts här på hotellet och jag läste en annan bok som jag 40 sidor in insåg att jag redan läst. Tacka vet jag Bookbeat. Nu hänger vi på vår enorma terass efter kvällens middag och pimplar rödvin. Semestern är här och ingen är gladare än vi. 

 Den här. Min man, min pilot, min favorit <3

 Rummet är bra...


 Bad Niki ta en bild på mig. Gick sådär. 



2 kommentarer:

  1. Alltså vilken underbar semester ni har haft! Så fina bilder! pusspuss

    SvaraRadera
  2. Tack fining! Snart vill jag komma på rysk semester! Väntar med iver på den diplomatiska inbjudan :D PUSS!

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar