lördag 30 september 2017

Veckan som gickeriet

Veckan som gått innehöll kanske lite väl mycket program för min smak även om det har varit en himla rolig vecka. Eftersom jag just idag är relativt lat låter jag er helt enkelt få ta del av kalaset via dessa mobilbilder. 
 Har köpt 90 ledlampor på Ikea till jobbet. Ja, du läste rätt. 90 stycken. Dyrt men lär göra underverk på kontorets elräkning.
 Har tagit Milla till Brunssan för att känna lite på våra forna hoods
 Hej hej
 Den här var exceptionellt trött efteråt
 Har även fått blommor och Jonski på Bar Con!
 Jag såg så sliten ut på den här bilden att jag gjorde den svartvit. Underverk. 
 Har även varit på jobbmiddag på Saslik. Blev så mätt. Herregud vad maten där är heavy. Men god såklart.
 Milla ville en dag inte gå hem.
 Postade bilderna på henne i FB-gruppen 925 och numera är hon en meme där. Kändishund.
Bild stulen av Jonski. Firade tidningen Leon på sjukt bra mingelparty på Leroy. Åt mat kockad av en influgen superkock och drack ofiltrerat unikt vin. Låter dyrt men för min del var det helt gratis. Smålänningen i mig jublar. Hehehehe. 
 Fredag och pizza på Puttes till lunch. Tyckte ändå att jag förtjänade jäkligt myckjet mozzarella på en liten bit bröd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar