söndag 1 januari 2012

Hej 2012!

Kvällen började ganska lugnt. Med sjukt god mat som jag och Johanna kockat ihop hela dagen.
Åtta små rätter. Därefter spelade vi spel drack skumpa och åt en ljuvlig efterrätt.
Kikade på fyrverkerierna på takterassen och skålade in det nya året i rosa bubbel.
Mysig start på det nya året.

Därefter drog vi till min goda vän Karro som hade en större nyårsfest.
Eftersom Anton skulle åka till Finland under natten så var stackars lilla Milla med en stund.
Så småningom körde Anton och Milla iväg mot Finland och jag, Johanna och Dan bestämde oss för att vara kvar ett tag till. I det hela var det en jätte rolig fest. Det enda som lite drog ner lite på stämningen var att ett gäng oinbjudna 30-åringar betedde sig som trasiga högstadieelever. Patetiskt.

Kändes lite som "Hej den dåliga delen av högstadiet ringde och vill ha tillbaka sina idioter"

Sånt.

Gott nytt år!
 Bellinis
 Soppa

 Dinner
 Sparris

 Jöjje på fest nr 2
 Kökshäng
Min kära och lite trötta vän Lukas och jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar