tisdag 17 januari 2012

Pics och husvagnar

Igår promenerade vi till fyra vindars hus med Millan. Det är stor skillnad på den här lilla staden sommartid från vintertid. Nu är det ganska dött. ingenting händer och man ser sällan människor på gatorna. På sommaren är det tvärtom. Fullt. Lite som Finlands Halmstad fast vackrare och inga husvagnar.

Nu säger jag inte att det när något fel på husvagnar. Jag har bara alltid tyckt att det här med att ha en husvagn på samma ställe året runt, bygga en liten trädgård runt, sen en stenmur, en liten friggebod och ett potatisland bredvid är lite weird. Vad är grejen med att ha ett hus på hjul om man aldrig rullar på det?

Jag hittade en skojig mössa här som jag lånade. Jag och Anton.
  Fina Anton

 Fin fina Hangö



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar