tisdag 28 augusti 2012

Gul&Blå

Jag har som sagt varit på Ikea idag, och som alla andra svenskar (och resten av jordens befolkning) så älskar jag Ikea. När jag bodde i Montreal för en sommar åkte jag dit endast för Marabous mjölkchoklad.  Det problemet har jag inte numera, istället var jag ute efter en ny badrumsmatta (och någon form av vardagsäventyr). Jag var väldigt duktig och kom hem med endast den tilltänkta badrumsmattan och en fakepäls till Milla a la 14,95€. Känner mig nästan stolt. Det är få människor som lyckas ta sig igenom och ut ur Ikea med endast det som de tänk sig från början. Sneaky butik. Men poäng till mig och min nya badrumsmatta.
Ett stycke fakefår till Millan
 Ett stycke illgrön badrumsmatta.
 Nej men titta, den nya klassikern. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar