lördag 18 augusti 2012

Those were the days my friend

Gårdagens kräftis som jag var med och ordnade på jobbet blev fenomenal.
Jag hann inte ens gå hem och byta kläder innan skiveriet började. Jag hade dessutom snällt bestämt mg för att ta det lugnt och gå hem i tid. I stället fann jag mig själv dansandes på Ryymy Etus bord tillsammans med jobbgänget tills stängning. Det är en underlig bar och förmodligen den enda där det är kutym att dansa på borden.

Men nog om min kväll. Idag är det en av mina bästa vänner Annas dag.
Hon nämligen gifta sig med sin älskade Peter i tyska kyrkan.
Så nu ska jag snabbt till jobbet där Tinnis fixar till mig.
Efter det blir det bröllop och jag ska äntligen få se Anna säga ja till Peter.
Day of love.
Idag gifter du dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar