fredag 14 mars 2014

Svar på frågor

Tack för frågorna, här kommer lite svar.

Hur frågar man ut en pojke på date?
Om vi antar att pojken är en kille/man så kan man alltid kolla om duden kommer med på kaffe eller kanske lite afterwork. Typ "Hinner du med en kaffe på torsdag?" Skippa i alla fall HC-middagar i början.

Drömbostaden undrar Jonski hur den ser ut?
Har aldrig fått den här frågan tidigare. Skulle vilja ha något i stilen jag har nu fast typ 5 gånger större och högst upp i huset. Har en förkärlek för vindvåningar med takterasser. Dessutom gillar jag tegel.
Så något åt det här hållet. Mysigt, underligt och fräscht.
 Gillar etager
 Vindar med takpelare och tegel. Fast med vita plankgolv och annat kök. Men det ska vara öppet.
Och takterasser (bilderna är stulna från hemnet)


Vill du bygga en egen liten stuga i Ingå eller räcker det med päronens?
I nuläget är jag glad över att vi har Ingå. På vintern är det ändå i princip bara jag som är där. Men såklart skulle det vara roligt med ett eget hus när jag är gammal och rik.

Den värsta dejten du varit på?
Hmm.. Har väl hänt att jag varit på en date som man kunnat kalla för disaster. Har nog också varit på riktigt bra dates även om det kanske inte riktigt klickade. Men en gång hamnade jag på MC donalds på date. Det var kanske inget att hänga i julgranen. Drack en kaffe och åt en sådan där paj som jag inte förstår hur människor ens kan äta. Det blev inga fler.


Saknar du någonsin din expojkvän och tänker varfö tog det slut? Och vad ska man göra om man ångrar att man gjort slut?
Nej det gör jag inte. Vi är båda nöjda med det livet vi lever idag. Om du känner att du ångrar att ditt förhållande tagit slut så är det alltid bra att komma ihåg att ni förmodligen ändå har gjort slut av en anledning. Ge det hela lite tid och se sen hur du känner. Precis efter ett förhållande tagit slut är man oftast lite förvirrad. Så tid och inga fler beslut förens du hittat dig själv igen.


Finns det någon som du ända berättar precis allt för?
På sätt och vis. Men tror inte att det finns någon som vet precis allt om en människa. Det finns väl människor som vet olika delar av ens liv.


Tack för det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar