onsdag 11 juni 2014

Dagens random stuff


  • Lärde mig att jag måste bli en aning tydligare med min omgivning idag. Inga mer missuppfattningar. 
  • Skaffade en snarknings-app som ska lyssna på hur man sover. Ända problemet var att jag tydligen sover helt ljudlöst så den kunde inte avläsa ett dyft. Besvikelse.
  • Hade ett bra samtal med min programrektor just. Borde ha det oftare. Blir alltid lugn och glad och den där känslan av att "världen håller på att gå under" försvinner direkt.
  • Dricker någon form av vitt te med sex år gamla morötter i. Tappar lite självrespekt där.
  • Tips: Gå och ät lunch på Story i Gamla saluhallen (i mitten) som öppnade i förrgår. Bra mat, snyggt ställe och trevlig personal. Do it.
  • Försöker fundera ut vad jag ska ha på mig på Jonskis bröllis. Allt jag velat ha på mig än så länge har varit för ljust och för långt. Drömde dessutom att jag kom naken. 
  • Min Morgon sänder för sista gången någonsin i övermorgon. Tänker sitta fastbänkad som en galning framför TV:n. Sen ska jag på avslutningsfest dit. Konstig känsla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar