måndag 11 maj 2015

Äh

Okej förlåt. Jag hade en lite "low point" igår men jag lovar att jag har skärpt till mig idag. Är feberfri idag, lite trött men annars helt stabil. Var hemma från jobbet idag och sov. Behövde lite energi men var såpass pigg och trevlig mot kvällskvisten att jag till och med tog mig till Akademen och shoppade två böcker. Hade på mig min Yankeeskeps som Jonski tycker att jag ser ut som en Paradise Hotel deltagare i medan jag mer sådär känner mig som en kändis på en flygplats. 
 Bra väder, skulle bara vilja ha lite mer värme
 Påskliljor i Pestparken
 Kanske vi inte direkt har Kungsträdgården i Helsingfors. Men det finns några platser där man kan hitta rosa träd. Så fina!
TorreFazione-ägarna har öppnat ny resturang/bar på min gata. Måste gå dit när jag är frisk och glad.
Il Birrificio heter den och ligger på hörnet Fredan/Nylandsgatan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar