söndag 24 maj 2015

Ingå 2.0eriet

Vårt nät på landet just nu är så långsamt att man hinner ta fram båtmotorer, alla utemöbler, kolla in en död fladdermus, fika hos grannarna, laga mat och äta maten innan man lyckats ladda upp de här bilderna. Känns lite som att 1997 ringde och ville ha sitt nät tillbaka. Men här hänger vi och chillar pappa och jag. Vår Eurovisionsfest igår slutade bra. Måns vann och vi alla var nöjda. Förutom Milla då som åt upp något djur i pausen? Fortfarande ingen aning om det var en padda, fladdermus, fågel, råtta, sork eller liknande. Hon verkar i alla fall må bra vilket är huvudsaken. Ska tillbaka till stan imorgon på morgonen. Har en väns bil så kan starta när jag vill Lyx. 
 Mamma har köpt inlägg till mina platta converse (tack mamma) tror i och för sig att de passar bättre till den höga versionen. Nu blev skorna lite för små även om det var en fin tanke. 
 Frulle med fototidning
 Djurätarhunden
 Pappa fixar i trädgården
 Jag var ändå sjukt gullig och lekte med Milla fast jag var sur på henne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar