torsdag 28 maj 2015

Smuleriet i Kakkasuoeriet

Var hos Jonski på myz. Egentligen skulle vi balkonga men det blev lite kallt. Glömde helt att tillverka livskartor men måste boka in en ny date för sånt flum. Spanade in gullungarnas bil på vägen ut och dreglade lite. Vill också ha en minibmw. Därefter visade en random australiensisk brud upp sin konst för mig på spårvagnshållplatsen. Tror att det föreställde ett monster, en snopp och en hamburgare i chockrosa. Kanske inte helt min grej men alltid trevlig med främmande människor som pratar med en. Mycket ovanlig företeelse i Finland.

På tal om Finland så blev Soini utrikesminister idag. Helt sjukt. Sannfinländarna får mig att vilja lämna landet. Vill inte se på när det här landet isolerar sig och självdör endast för att ett gäng inskränkta junttar råkat få makten. 
 Fick jordbaddar. Hej nam
 Det finns ALLTID blommor i Jonskis och Rikus hem
 Puman
 Jonski instagramar
 Efter skumpa kommer mojitos. Jag skröt om min bartenderutbildning från från Harrys..
 Sjukt fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar