måndag 25 april 2016

Kokosoljeriet

Istället för att ligga ner och slöa efter jobbet vårstädade vi hela hemmet. Något man med hundens "tappa-hela-pälsen-period" borde göra en gång i veckan. Nu tvättade vi och för sig även mattor och skurkade grejer inget man skulle orka en gång i veckan. Älskar älskar att ha ett rent hem. Mår så bra.

Nu tittar jag på en halvbra serie och har kokosolja i hela håret. Förstår inte att jag kommit på det här så sent men kokosolja för håret är fantastiskt. Jag gör en inpackning då och då vilket gör att jag precis som just nu går runt några timmar här hemma och ser ut som om jag aldrig tvättat håret. Men resultatet av dessa timmar är fantastiska. Varje gång blir jag helt lyrisk av resultat. Glansigt, lent och friskt. Helt ljuvligt. Dessutom kostar denna burk sisådär fem euro (vet inte det exakta priset, fick just den här gratis). 

Men på riktigt. Har du inte testat kokosolja i håret som inpackning så GÖR det. 


1 kommentar:

  1. Och får man se någon bild på det fantastiska håret du som alltid får skäll av frissan

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar